Do Not Disturb
Πεπεισμένα ότι η Σάρα κρύβεται πίσω από τις απειλές, τα κορίτσια συνεργάζονται για να βρουν αποδείξεις για την εμπλοκή της πριν πάνε στην αστυνομία.