Don't Look Now
Αφότου είπε ψέματα στην Άλισον και τον Τζέισον για τον Τσαρλς, ο Κένεθ ΝτιΛορέντις μιλά για τις διασυνδέσεις της οικογένειάς του με το αγόρι.