New Guys, New Lies
Ενώ η αστυνομία πιέζει τη Χάνα για το υλικό ασφαλείας του Ράντλι, εξομολογείται την αλήθεια στους κοντινούς της ανθρώπους με την ελπίδα να βοηθήσουν.