She's No Angel
Η Μόνα επιστρέφει στο Ρόουζγουντ σε πολύ ευάλωτη κατάσταση, καθώς πρέπει να λογοδοτήσει στην αστυνομία για το ότι σκηνοθέτησε τον θάνατό της.