Songs of Innocence
Τα κορίτσια μπορεί να βγήκαν από το κουκλόσπιτο, αλλά αυτό που τους συνέβη κατά τη διάρκεια της αιχμαλωσίας τους έχει μόνιμες επιπτώσεις.