Game On, Charles
Η Άρια, η Έμιλι, η Χάνα, η Σπένσερ κι η Μόνα παγιδεύονται έξω από το κουκλόσπιτο όπου τις κρατάει ο βασανιστής τους, ο Τσαρλς, χωρίς τρόπο διαφυγής.