Queen Death
Η Χόλοου στέλνει τρομακτικό μήνυμα στον Βίνσεντ. Εκείνος πηγαίνει στη Χέιλι και την Φρέγια σε απελπισμένη αποστολή για να τη σταματήσει για πάντα.