Gather Up the Killers
Πέντε χρόνια μετά την ήττα του Κλάους, ο Μαρσέλ υποδέχεται βαμπίρ χωρίς πατέρα στη Νέα Ορλεάνη και βλέπει ότι αποτελούν απειλή για την κυριαρχία του.