The Feast of All Sinners
Στο φινάλε της σεζόν, οι Μίκελσον δεν έχουν επιλογές. Η ζωή της Χόουπ είναι σε κίνδυνο και ο Βίνσεντ προτείνει ένα απελπισμένο σχέδιο.