Interstellar
Ενώ η Γη απειλείται, ο πρώην πιλότος της NASA Τζόζεφ Κούπερ ηγείται μιας παράτολμης αποστολής μέσω σκουληκότρυπας για να βρει έναν κατοικήσιμο κόσμο.