Haunter of Ruins
Ο Κλάους προσπαθεί να επανασυνδεθεί με την κόρη του, ο Ελάιτζα μεσολαβεί σε σύγκρουση μεταξύ Χέιλι-Φρέγια. Ο Μαρσέλ ανακαλύπτει μυστικά για την πρώην.