Bag of Cobras
Ο Κλάους και ο Ελάιτζα κάνουν πάρτι για να δελεάσουν τη νέα απειλή. Ο Βίνσεντ με τα μαγικά του βοηθάει. Η Χέιλι στρέφεται στη Φρέγια για βοήθεια.