Voodoo In My Blood
Η Χέιλι και ο Κλάους ταξιδεύουν στον αρχαίο κόσμο και αντιμετωπίζουν την Νταβίνα. Ο Ελάιτζα και ο Μαρσέλ αναγκάζονται να κάνουν άβολη συμμαχία.