Ο Ντον Ουάιλντμαν ερευνά μια πυροσβεστική μάνικα που σχετίζεται με απρόσμενους ήρωες. Ακόμα, ερευνά την ιστορία γνωστού γλωσσοδέτη, καθώς και ένα παράξενο σκάφος.