Η Δεσποινίς Αβύθιστη, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον εξετάζει τις περιπέτειες μιας γυναίκας στη θάλασσα, αγρογλυφικά και την πρώτη γυναίκα ντετέκτιβ της Αστυνομίας της Νέας Υόρκης.