Υπεραντλαντικό Ζέπελιν
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια φιλόδοξη διάσωση, ένα παιδί-θαύμα στο μπιλιάρδο και έναν χαμένο πολιτισμό.