Το τρελό κονβόι, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα προεδρικό οδικό ταξίδι, έναν εγκληματία σταυροφόρο και μια περιπέτεια σε φαράγγι.