Άμαξα Μέρι, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον ερευνά μια απόδραση με άμαξα στην Άγρια Δύση, μια πόλη στην Αλάσκα την οποία μάστιζε μυστηριώδης εμπρηστής και την ιστορία μιας κλεμμένης μούμιας.