Ο Ντον Ουάιλντμαν ερευνά την ιστορία ενός πρωτοφανούς κολυμβητή μεγάλων αποστάσεων, έναν έφηβο ήρωα πολέμου στην κατεχόμενη από τους ναζί Γαλλία, και ένα τόνικ που οδήγησε σε αλυσίδα κομμωτηρίων.