Η παράξενη πάθηση του Μπετόβεν
Ο Ντον Ουάιλντμαν ερευνά τη μυστηριώδη ασθένεια που οδήγησε στον πρόωρο θάνατο ενός συνθέτη, και την παράτολμη διάσωση 500 αιχμαλώτων πολέμου.