Η ανταμοιβή ενός ήρωα
Ο Ντέιβιντ Μπρόμσταντ βοηθά έναν συνταξιούχο πυροσβέστη να αναζητήσει το τέλειο σπίτι για έναν εργένη στη Φλόριντα.