Η γοητεία του παλιού για ένα ζευγάρι νιόπαντρων
Ο Ντέιβιντ Μπρόμσταντ βοηθά ένα νεαρό ζευγάρι να βρει ένα σπίτι με παλιομοδίτικη γοητεία στο Ουόρστερ της Μασαχουσέτης.