Ημέρα πληρωμής στη Βιρτζίνια
Ένας ανύπαντρος πατέρας χρησιμοποιεί το ένα εκατομμύριο δολάρια που κέρδισε για να αναζητήσει το τέλειο σπίτι στο Ρίτσμοντ της Βιρτζίνια.