Το Τέλειο Παραθαλάσσιο Σπίτι
Ο Ντέιβιντ βοηθά έναν νικητή του Megaplier να βρει το τέλειο παραλιακό σπίτι στο Άουτερ Μπανκς της Βόρειας Καρολίνας.