Michelle Wolf: Nice Lady
Η κωμικός Μισέλ Γουλφ στο πρώτο της κωμικό σώου για το ΗΒΟ. Μια ώρα ξεκαρδιστικής συζήτησης για τον φεμινισμό, τα ραντεβού και κοινωνικά θέματα.