Καινούρια Αγάπη, Καινούριο Σπίτι
Ο Ντέιβιντ Μπρόμσταντ επιστρέφει για να βοηθήσει έναν παλιό πελάτη να ανταλλάξει ένα εξοχικό σπίτι για ένα εξοχικό για ζευγάρι στη Μασαχουσέτη.