Μετακομίζουμε στην Καλιφόρνια
Ένα ζευγάρι μπορεί επιτέλους να αγοράσει το δικό του σπίτι αφότου κερδίζει ένα εκατομμύριο σε ξυστό. Αναζητά μια κατοικία στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια.