Στιγμές ευτυχίας στο Σαμπέιν
Ένας άντρας αγόρασε ξυστό σε τοπικό συνεργείο για τη φίλη του και κέρδισε 1 εκατομμύριο δολάρια. Το ζευγάρι θέλει να ανακαινίσει το σπίτι του στο Σαμπέιν του Ιλινόι.