Η τύχη των Ιρλανδών
Ζευγάρι κερδίζει το τζάκποτ του λότο ανήμερα στη γιορτή του Αγίου Πατρικίου. Τώρα αναζητά ένα μεγαλύτερο σπίτι για τα δίδυμα στην αριστοκρατική περιοχή Νορθ Σορ του Σικάγο.