Παραθαλάσσιο σπίτι στο Τέξας
Άντρας έγινε εκατομμυριούχος αφότου κέρδισε σε κουλοχέρη στο Λας Βέγκας. Αμέσως αγόρασε το σπίτι των ονείρων του όμως τώρα αναζητά ένα παραθαλάσσιο σπίτι στο Τέξας.