Άντρας που αγόραζε ξυστό κάθε μέρα τελικά κέρδισε ένα μεγάλο ποσό. Με το 1 εκατομμύριο θέλει να αγοράσει το πρώτο του σπίτι στο Ταλαχασί της Φλόριντα.