Λίμνη ή θάλασσα;
Έχοντας κερδίσει ένα εκατομμύριο στη λοταρία, ένα ζευγάρι από τον Καναδά θέλει να αγοράσει σπίτι με θέα σε λίμνη ή σε θάλασσα.