Το Νέο Γραφείο της Χόντα
Στη Νέα Υόρκη, η Τζοάνα συνδυάζει ζεστά, ουδέτερα χρώματα για να διακοσμήσει το νέο γραφείο της Χόντα Κομπτ με φρέσκια, μοντέρνα αισθητική.