Φουαγέ και Τραπεζαρία
Η Τζοάνα ανανεώνει το φουαγιέ και την τραπεζαρία με μια πιο εκλεπτυσμένη εκδοχή του στιλ των ιδιοκτητών, με γήινα χρώματα και λεπτομέρειες.