Μαγικό Παιδικό Δωμάτιο
Η Τζοάνα συνεργάζεται με μία διακοσμήτρια για να φτιάξουν ένα παιδικό δωμάτιο γεμάτο εκπλήξεις και πολυλειτουργικούς χώρους για τα τρία της παιδιά.