Son of Sam: The Hunt for a Killer
Σοκαριστικές δολοφονίες ζευγαριών τρομοκράτησαν τη Νέα Υόρκη πριν 40 χρόνια. Η αστυνομία προσπαθεί να βρει τον δολοφόνο.