The Hillside Strangler
Ένας πονηρός δολοφόνος ισχυρίζεται ότι ξέρει ποιος είναι ο "Στραγγαλιστής του Λόφου", αλλά ορισμένοι υποψιάζονται ότι πρόκειται για τον ίδιο.