Ο Στιβ το Έκανε
Ένας ύποπτος για φόνο ισχυρίζεται ότι ξέρει την ταυτότητα ενός διαβόητου κατά συρροή δολοφόνου, αλλά μπορεί να μιλάει για τον ίδιο του τον εαυτό.