Not So Pretty
Μια σειρά με αφηγήτρια την Κέκε Πάλμερ, που ερευνά τις βιομηχανίες ομορφιάς, μαλλιών και μανικιούρ, αποκαλύπτοντας άσχημες αλήθειες.