Αίμα στη λεπίδα
Ο Τζόναθαν χειρουργείται εν πλω, ενώ ο Τζούνιορ ρισκάρει τα πάντα στο κυνήγι του δυσεύρετου βασιλικού καβουριού. Ακόμη, ο Άγριος Μπιλ έχει να κάνει με έναν ατίθασο πρωτάρη.