Όπλα και γροθιές
Με τη ρωσική απειλή στον ορίζοντα, οι συγκυβερνήτες Τζόναθαν και Τζέικ προχωρούν σε δυναμικές λύσεις, ενώ στο Σίμπρουκ πέφτουν άγριες μπουνιές.