Έντονο προαίσθημα
Με τον Σιγκ τραυματία, η Μάντι αναλαμβάνει να διαχειριστεί το δυσαρεστημένο πλήρωμα του Νορθγουέστερν. Ακόμη, ο Τζος και ο Κέισι αντιμετωπίζουν μια τραγωδία στο Κορνέλια Μαρί.