Συγκρούσεις στη Βερίγγειο
Το κατάκοπο πλήρωμα του Γουάιλντ Μπιλ αντιμετωπίζει το μένος ενός κυκλώνα-βόμβα. Μια ρήξη τένοντα θέτει σε κίνδυνο το Σάμερ Μπέι, ενώ ο Τζος ρισκάρει σε περιοχές γεμάτες καβούρια.