Διάσωση από το συνοδευτικό
Για πρώτη φορά, ο Τζούνιορ αναγκάζεται να καλέσει το συνοδευτικό σκάφος για να τους βοηθήσει. Ακόμη, ένα θηριώδες κύμα βάζει τον Τζος και τον Κέισι σε μεγάλους μπελάδες.