Μπροστά σε αφηνιασμένα κύματα
Ένα σπάνιο καιρικό φαινόμενο φέρνει τον Τζος και τον Κέισι αντιμέτωπους με ένα κύμα 17 μέτρων, ενώ ο Τζέικ ρισκάρει να αναποδογυρίσει για να φτιάξει το πηδάλιο μες στη φουρτούνα.