Το Ατύχημα του Γερανού
Σε μια αρκτική υπερκαταιγίδα, ο γερανός της Κορνηλίας φεύγει από τις ράγες και προκαλεί τραυματισμούς και υλικές ζημιές. Το χειρότερο, όμως, είναι το τηλεφώνημα που δέχεται ο Σιγκ.