Αόρατο καράβι
Με τον καπνό να τυλίγει το Γουίζαρντ, οι Κόλμπερν αντιμετωπίζουν έναν εφιάλτη. Τα πελώρια κύματα θρυμματίζουν την ατσάλινη άγκυρα του Τζέικ, θέτοντας σε κίνδυνο το πλήρωμα.