Μοναδικό Σημείο Αστοχίας
Με τη Μάντι μόνη στο πηδάλιο, ένα τρομερό ατύχημα απειλεί το πλήρωμα του Νόρθγουεστερν. Και ο εκτοξευτήρας του Χάρλεϊ τα παίζει τη χειρότερη δυνατή στιγμή.