Υπερ-Σμήνος
Εκτός από το υπερσμήνος των βασιλικών καβουριών, οι κατσαρόλες ξεχειλίζουν καθώς οι νέοι καπετάνιοι Σον και Τζέικ ενώνουν τις δυνάμεις τους.