Μια Κόλαση από Πάγο
Η οργή της αρκτικής καταιγίδας Έλσα χτυπά ανελέητα την Κορνηλία, καθώς ένα ανεξέλεγκτο κλουβί πέφτει πάνω στο πλήρωμα. Ακόμη, οι παγερές ριπές απειλούν να ανατρέψουν τον Μάγο.